Tuotevastuu ja takuu
JALEN ei vastaa, mikäli tuotteita käsitellään huolimattomasti (lemmikki pureskelee talutinta / pantaa tai niitä käytetään muuhun tarkoitukseen, kuin mitä tässä mainittu).
Tuotteisiin käytetyt materiaalit, kuten lukot ja nauhat katsotaan aina koiran koon ja käyttötarkoituksen mukaan. Materiaalitiedoissa on ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla vetolujuudet ja murtolujuudet. Huomaathan, että murtolujuudet ovat valmistajan ilmoittamia tuloksia.
Tarkistathan säännöllisesti varusteiden kunnon ja mikäli huomaat jonkin olevan rikkoutumassa, niin älä jatka tuotteen käyttöä, muista myös että ahkerassa käytössä materiaalit kuluvat ja väsyvät.
Pidäthän varusteet muutenkin kunnossa, niin ne kestävät pidempään. Hoito-ohjeet Tuotteiden huolto
Asiakas vastaa myös siitä, että tilaa oikein mitoitetun tuotteen lemmikilleen. Pyydäthän tarvittaessa apua oikean tuotteen valintaan. Vaikka materiaalit katsotaan koiran koon mukaan, .Asiakas on vastuussa, mikäli tilaa lemmikilleen ali-/ylimitoitetun tuotteen. Tuotteiden käyttö riehakkaalla, vetävällä, remmirähjäävällä ja/tai karkailevalla koiralla on aina omistajan vastuulla
Koiran omistaja vastaa aina koiran muille aiheuttamasta vahingosta, eikä tuotteiden käyttö vähennä tätä vastuuta vahingon sattuessa.
JALEN antaa 12kk takuun kaikille tuotteille ostopäivästä kuittia vastaan , pois lukien seuraavat tilanteet:
- jos tuotteita käsitellään huolimattomasti (koira puree hihnan poikki, repii tuotetta)
- normaali kuluminen (haalistuminen, grip pinnan kuluminen, lukkojen tai muiden metalliosien mahdolliset pintavärjäykset,kulumisen myötä rikkoutunut metalliosa )
- jos tuotteita pestään tai huolletaan vastoin ohjeita
alennuksessa olevat tuotteet
- tuotetta on käytetty toisin kuin käyttötarkoitus olettaa
Eli jos 12kk aikana vaikkapa ompeleet ovat jostain syystä auenneet takuun aikana tai lukko rikkoutuu, olethan yhteydessä jalenk9gear@gmail.com ja tee selvitys kuvineen, laita liitteeksi ostokuitti ja mistä tuote on ostettu, laita myös mukaan yhteystiedot.
Huom! ota ensisijaisesti yhteyttä lemmikkitarvike liikkeeseen, mistä olet tuotteen ostanut.
Riippuen tilanteesta tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen yrityksen laskuun.
Asiakas toimittaa tuotteen myyjälle ja myyjä korjaa / tekee uuden tuotteen ja lähettää sen asiakkaalle.
Palauttamattomia tuotteita ei korvata!