Tuotteiden huolto

-Kaikki lukot tulisi säännöllisesti tarkastaa ja huoltaa esimerkiksi jäänesto /lukkoöljy/aseöljy estävät toimintahäiriöt.

-Lukot ja metalliosat tulee aina kuivata kastumisen jälkeen.

-Lukkojen mekanismi saattaa kärsiä esimerkiksi hiekasta, tarkista lukon toimivuus säännöllisesti.

-Lukot ja metalliosat voi myös ruostua, tässä vinkki miten pinta ruoste voi poistaa (huom, pintaruoste ei vaikuta kestävyyteen) : https://wd40.fi/vinkit-ja-neuvot/ruosteen-poisto/

https://www.sunwind.fi/pages/news/read/?id=170&Pintaruostetta?-Ruostumaton-ter%C3%A4s-voi-ruostua-eri-syist%C3%A4.

Tuotteiden pesu

-Likaisen BioThane tuotteen voi puhdistaa juoksevan veden alla tai kostealla pyyhkeellä. Muista kuivatus!

-Likaiset hihnat ja pannat: käsinpesua miedolla pesuaineella kädenlämpöisessä vedessä. Tuotteet tulee kuivata ilmavasti eli roikkuen, ei tasoa vasten.

-Erittäin likaiset hihnat ja pannat: Pesu: 30 astetta pesupussissa hellävaraisella ohjelmalla ilman linkousta, esim. villaohjelma tai käsinpesu. Pese erillään muista tavaroista miedolla pesuaineella ja kuivaa hyvin.

Pesukoneeseen laitettaessa tulee kaikki metalliosat suojata hyvin ettei ne vahingoitu.

Nauhan löysät langat: Leikkaa irti ja polta kevyesti sytyttimellä.


TUOTETAKUU

Minulle on tärkeä että tuotteet on hyvin ommeltu että kestävät käytössä, siksi ompelen kaikki tuotteet teollisuuskoneella ja vahvalla kulutusta kestävällä langalla.

Annan 12 kk takuu kaikille tuotteen ompeleille ostopäivästä kuittia vastaan.

Jos huomaat että, ompeleet ovat jostain syystä auenneet takuun aikana, niin ota yhteyttä sähköpostilla jalenk9gear(a)gmail.com ja tee selvitys kuvineen. Laita liitteeksi myös ostokuitti.

Viallinen tuote palautetaan asiakkaan kustannuksella ja korjattu/korvaava tuote toimitetaan takaisin asiakkaalle meidän kustannuksella. Palauttamattomia tuotteita ei korvata!

Tuotteiden likaantuminen ja kuluminen käytössä luokitellaan normaaliksi kulumiseksi, joten ne eivät kuulu korvattavien asioiden piiriin.

VASTUU

Asiakas vastaa itse tilaamansa tuotteen sopivuudesta. Mittausvirheestä johtuvaa vikaa ei korvata eikä tuotetta vaihdeta. Ole siis huolellinen, kun otat mittoja ja pyydä tarvittaessa apua. Mikäli tuote vastaa tilauksen yhteydessä annettuja mittoja ja tuotetta voi käyttötarkoituksensa mukaisesti käyttää, on se tilauksen mukaisesti oikein tehty.

Asiakas on vastuussa, mikäli tilaa lemmikilleen ali-/ylimitoitetun tuotteen. Tuotteiden käyttö riehakkaalla, vetävällä, remmirähjäävällä ja/tai karkailevalla koiralla on aina omistajan vastuulla. Koiran omistaja vastaa aina koiran muille aiheuttamasta vahingosta, eikä tuotteiden käyttö vähennä tätä vastuuta vahingon sattuessa.

Tuotteisiin käytetyt materiaalit, kuten lukot, metalliosat ja nauhat katsotaan aina koiran käyttötarkoituksen, koon ja rodun mukaan. LUE TUOTTEET ja MATERIAALIT

Muista materiaalien ja lukkojen kuluminen käytön myötä. Tarkistathan säännöllisesti varusteiden kunnon ja mikäli huomaat jonkin olevan rikkoutumassa, niin älä jatka tuotteen käyttöä! Esim kulunut grip hihna voi mennä poikki jos vaikka koira yhtäkkiä rykii jäniksen perään, jos hihnassa on kulumaa niin siinä kohdassa hihna on heikko, siksi tärkeää että jokainen koiranomistaja huolehtii siitä että varusteet on kunnossa.

KORJAUSTYÖ

Korjaan/ muokkaan myös omia valmistamia tuotteita, jos esim hihna on kulunut rikki, tai lukko on mennyt rikki. Ota yhteyttä sähköpostilla ja laita kuvia tuotteista. Asiakas toimittaa rikkinäinen tuote myyjälle, Tammisaareen, Asiakas vastaa postikuluista + uudesta materiaalista.